ریسرچ، ابزار حل مسئله
شروع دوره :
1402/7/20 پایان دوره :
1402/7/28
موضوع : کسب و کار-غیره دسته بندی :
کارگاه نوع دوره :
حضوری
اساتید :
جلسات
# 1 | عنوان
جلسه اول
| تاریخ پنجشنبه, 20 مهر 1402 | توضیحات بخش اول: چرا لازم داریم ریسرچ کنیم؟ کجا لازم داریم ریسرچ کنیم؟ ریسرچ، ابزاری برای حل مسئله | از ساعت 10:00 | تا ساعت 14:00 |
# 2 | عنوان
جلسه دوم
| تاریخ جمعه, 21 مهر 1402 | توضیحات بخش دوم: فرآیند تعریف و طراحی یک ریسرچ تعریف ریسرچ تعیین جامعه هدف روش های تحقیق | از ساعت 10:00 | تا ساعت 14:00 |
# 3 | عنوان
جلسه سوم
| تاریخ پنجشنبه, 27 مهر 1402 | توضیحات بخش سوم: نمونه گیری تعیین نوع عملیات هزینه یابی اجرا(داخلی/برون سپاری) | از ساعت 10:00 | تا ساعت 14:00 |
# 4 | عنوان
جلسه چهارم
| تاریخ جمعه, 28 مهر 1402 | توضیحات بخش چهارم: پاکسازی داده ها تحلیل نتایج بررسی های آماری مصورسازی نتایج تفسیر نتایج | از ساعت 10:00 | تا ساعت 14:00 |
در این کارگاه با هم فرآیند حل مسئله رو از صفر تا صد پیش می بریم.
به صورت عملی از یک سوال واقعی شروع میکنیم و یاد میگیریم چطور سوالات موجود رو شفاف کنیم تا به سوالات قابل قبول برسیم، در ادامه راجع به گروه هدف مورد نظرمون بحث و انتخابش میکنیم و بعد از اون به سراغ کاربرهامون میریم
روشهایی رو یاد میگیریم که با استفاده از اونها، دیتای مورد نیازمون رو کسب کنیم و نهایتا روی دیتامون تحلیلهای آماری انجام میدیم تا به خروجی قابل ارائه برسیم.
در این کارگاه قرار هست یه پروژه واقعی رو از صفر تا صد کنار همدیگه پیش ببریم
پس اگر شما هم به مبحث Market Research و UX Research علاقمند و دنبال یک فرصت برای تجربه اون هستین، در این کارگاه میبینیمتون.
محل برگزاری: کارخانه نوآوری - دیجینکست
# مارکت-ریسرچ# تحقیقات-بازار# یو-ایکس-ریسرچ
ناشناس
8 ماه پیشدوره خیلی خوبی خواهد بود فقط امیدوارم مجدداً تکرار بشه چون من توی همون روز یک دوره با دیجی نکست دارم تو حوزه مدیریت محصول و امیدوارم مجدداً تکرار بشه و حتما شرکت خواهم کرد