ریسرچ، ابزار حل مسئله

شروع دوره : 1402/7/20 پایان دوره : 1402/7/28
موضوع : کسب و کار-غیره دسته بندی : کارگاه نوع دوره : حضوری
اساتید :

جلسات

#
1
عنوان
جلسه اول
تاریخ
پنج‌شنبه, 20 مهر 1402
توضیحات
بخش اول:
چرا لازم داریم ریسرچ کنیم؟
کجا لازم داریم ریسرچ کنیم؟
ریسرچ، ابزاری برای حل مسئله
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
2
عنوان
جلسه دوم
تاریخ
جمعه, 21 مهر 1402
توضیحات
بخش دوم:
فرآیند تعریف و طراحی یک ریسرچ
تعریف ریسرچ
تعیین جامعه هدف
روش های تحقیق
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
3
عنوان
جلسه سوم
تاریخ
پنج‌شنبه, 27 مهر 1402
توضیحات
بخش سوم:
نمونه گیری
تعیین نوع عملیات
هزینه یابی
اجرا(داخلی/برون سپاری)
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
4
عنوان
جلسه چهارم
تاریخ
جمعه, 28 مهر 1402
توضیحات
بخش چهارم:
پاکسازی داده ها
تحلیل نتایج
بررسی های آماری
مصورسازی نتایج
تفسیر نتایج
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00

در این کارگاه با هم فرآیند حل مسئله رو از صفر تا صد پیش می بریم.

به صورت عملی از یک سوال واقعی شروع می‌کنیم و یاد می‌گیریم چطور سوالات موجود رو شفاف کنیم تا به سوالات قابل قبول برسیم، در ادامه راجع به گروه هدف مورد نظرمون بحث و انتخابش میکنیم و بعد از اون به سراغ کاربرهامون می‌ریم

روش‌هایی رو یاد می‌گیریم که با استفاده از اون‌ها، دیتای مورد نیازمون رو کسب کنیم و نهایتا روی دیتامون تحلیل‌های آماری انجام می‌دیم تا به خروجی قابل ارائه برسیم.

در این کارگاه قرار هست یه پروژه واقعی رو از صفر تا صد کنار همدیگه پیش ببریم

پس اگر شما هم به مبحث Market Research و UX Research علاقمند و دنبال یک فرصت برای تجربه اون هستین، در این کارگاه میبینیمتون.


محل برگزاری: کارخانه نوآوری - دیجی‌نکست


# مارکت-ریسرچ# تحقیقات-بازار# یو-ایکس-ریسرچ

اساتید

دیجی‌نکست مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالاست. ما در دیجی‌نکست با هدف خلق و توسعه نوآوری و تکنولوژی، کارآفرینان جوان را در مسیر رسیدن به اهداف و پرورش ایده‌هایشان همراهی می‌کنیم تا با اطمینان و شتاب بیشتری گام بردارند.
تهران- میدان آزادی- کارخانه نوآوری آزادی- سوله دیجی‌نکست
جهت عضویت در خبرنامه دیجی‌نکست، ایمیل خود را ارسال نمایید
© COPYRIGHT 2024 | MADE BY Diginext