بوت کمپ حضوری طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری

شروع دوره : 1401/10/01 پایان دوره : 1401/12/18
موضوع : تکنولوژی-تجربه کاربری دسته بندی : دوره نوع دوره : حضوری
اساتید :

جلسات

#
1
عنوان
آغاز به کار
تاریخ
پنج‌شنبه, 01 دی 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
12:00
#
2
عنوان
معرفی اولیه
تاریخ
پنج‌شنبه, 08 دی 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
3
عنوان
شروع طراحی
تاریخ
پنج‌شنبه, 15 دی 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
4
عنوان
طراحی شناختی
تاریخ
پنج‌شنبه, 22 دی 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
5
عنوان
نرم افزارها
تاریخ
پنج‌شنبه, 29 دی 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
6
عنوان
ورود به دنیای طراحی
تاریخ
پنج‌شنبه, 06 بهمن 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
7
عنوان
_
تاریخ
پنج‌شنبه, 13 بهمن 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
8
عنوان
_
تاریخ
پنج‌شنبه, 20 بهمن 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
9
عنوان
_
تاریخ
پنج‌شنبه, 27 بهمن 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
10
عنوان
_
تاریخ
پنج‌شنبه, 04 اسفند 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
11
عنوان
_
تاریخ
پنج‌شنبه, 11 اسفند 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00
#
12
عنوان
_
تاریخ
پنج‌شنبه, 18 اسفند 1401
توضیحات
_
از ساعت
10:00
تا ساعت
14:00

ﺑﺨﺶ اول - ۴ ﺳﺎﻋﺖ

آﻏﺎزﺑﻪﮐﺎر

 

۱-ﺧﻮش آﻣﺪﮔﻮﯾﯽ

۲- ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت ﻣﺮﺗﺒﻂﺑﺎﺑﻮت ﮐﻤﭗ

۳- ﭘﺮوﺳﻪﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺷﻤﺎ

۴- ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﺪرس

- آﯾﻨﺪه ﮐﺎری

۶- اﻧﺘﺨﺎب ﭘﺮوژه ﮐﻼﺳﯽ

۷- ﺗﻤﺮﯾﻦﻫﺎو ﻧﺤﻮه اﻧﺠﺎم دادن آن


ﺑﺨﺶ دوم - ۴ ﺳﺎﻋﺖ

ﻣﻌﺮﻓﯽاوﻟﯿﻪ


 

 ۱- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎ راﺑﻂ ﮐﺎرﺑﺮی (UI)

۲- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮی (UX)

۳- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎﭘﺘﺮنﻫﺎی ﻃﺮاﺣﯽ

۴- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎ ﺗﻔﮑﺮ ﻃﺮاﺣﯽ

۵-ﭘﺮوﺳﻪﺗﻔﮑﺮ ﻃﺮاﺣﯽ

۶- ﺑﺮﺧﯽﻧﻤﻮﻧﻪ ﮐﺎرﻫﺎ



ﺑﺨﺶ ﺳﻮم - ۴ ﺳﺎﻋﺖ

ﺷﺮوع ﻃﺮاﺣﯽ

 

 

۱- ﺷﺮوع از ﮐﺠﺎﺳﺖ؟

۲- ﻣﺮاﺣﻞﭘﯿﺶ از ﻃﺮاﺣﯽ

۴-ﭘﮋوﻫﺶ ﻃﺮاﺣﯽ

۵- روشﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ

۶-ﺗﺤﻠﯿﻞ رﻗﺒﺎوﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﺸﺎﺑﻪ

۷-ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺎرﮐﺖ

  


ﺑﺨﺶ ﭼﻬﺎرم - ۲ ﺳﺎﻋﺖ

ﻃﺮاﺣﯽﺷﻨﺎﺧتی

 

 

۱- ﻃﺮاﺣﯽﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟

۲- ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ

۳- رﻧﮓ،اﺣﺴﺎﺳﺎت و ﺣﺎﻓﻈﻪ

  


ﺑﺨﺶ ﭘﻨﺠﻢ - ۶ ﺳﺎﻋﺖ

ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎ

 

۱- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎ ﻓﯿﮕﻤﺎ

۲- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎاﺳﮑﭻ(مک)

۳- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎ اﺑﺰارﻫﺎیﻫﻨﺪآفﻧﻈﯿﺮ زﭘﻠﯿﻦو ﺳﯿﻤﭙﻠﯽ

۴- ﭼﺮاﯾﯽاﻧﺘﺨﺎبﯾﮏ اﺑﺰار




ﺑﺨﺶ ﺷﺸﻢ - ۲ ﺳﺎﻋﺖ

ورودﺑﻪدﻧﯿﺎی ﻃﺮاﺣﯽ



۱-ﻣﺴﺌﻠﻪ ﭼﯿﺴﺖ؟

۲- روشﻫﺎی رﺳﯿﺪنﺑﻪ ﺟﻮاب

۳- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎاﺻﻼﺣﺎت ﻃﺮاﺣﯽ

۴- ﺷﻨﺎﺧﺖﮐﻠﯽ رﻧﮓ ﻫﺎ

۵- ﺷﻨﺎﺧﺖﮐﻠﯽﻓﻮﻧﺖ ﻫﺎ

۶- ﺳﺘﺎپ اوﻟﯿﻪ اﺑﺰار ﺟﻬﺖ ﺷﺮوع ﻃﺮاﺣﯽ



ﺑﺨﺶ ﻫﻔﺘﻢ - ۴ ﺳﺎﻋﺖ

واﯾﺮ ﻓﺮﯾﻤﯿﻨﮓ و اﺳﮑﭽﯿﻨﮓ


 

۱- ﺗﻔﺎوت واﯾﺮﻓﺮﯾﻢﺑﺎ اﺳﮑﭻ

۲- ﺳﺎﺧﺖاﺳﮑﭻﺑﺎﻗﻠﻢو ﮐﺎﻏﺬ

۳- اﺑﺰارﻫﺎی واﯾﺮﻓﺮﻣﯿﻨﮓ

۴- ﺳﺎﺧﺖ واﯾﺮﻓﺮﯾﻢاوﻟﯿﻪ ﻣﺤﺼﻮل

۵-ﺗﺤﻠﯿﻞو ﺑﺮرﺳﯽ واﯾﺮﻓﺮﯾﻢ ﻫﺎ


 


ﺑﺨﺶ ﻫﺸﺘﻢ - ۲ ﺳﺎﻋﺖ

ﮐﺎرﺑﺮﭘﮋوﻫﯽ



 

۱-ﭼﺮا ﮐﺎرﺑﺮ ﭘﮋوﻫﯽ؟

۲- ﻣﺰﯾﺖﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮﭘﮋوﻫﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟

۳- ﮐﺎرﺑﺮﭘﮋوﻫﯽﭼﻪ ﮐﺎری را اﻧﺠﺎمﻧﻤﯽ دﻫﻨﺪ؟

۴- ﺗﻔﺎوتﭘﮋوﻫﺶ رﻓﺘﺎری (Behavioural) و ﻧﮕﺮﺷﯽ (Attitudinal)

۵- ﺗﻔﺎوت ﮐﺎرﺑﺮﭘﮋوﻫﯽﺑﺎﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺑﺎزار


 


ﺑﺨﺶ ﻧﻬﻢ - ۴ ﺳﺎﻋﺖ

ﭘﺮﺳﻮﻧﺎ


۱- ﭘﺮﺳﻮﻧﺎ ﭼﯿﺴﺖ؟

۲- ﭘﺮﺳﻮﻧﺎی اوﻟﯿﻪ،ﮐﯿﻔﯽو آﻣﺎری

۳- روشﻫﺎی ﻃﺮاﺣﯽ ﭘﺮﺳﻮﻧﺎﻫﺎی ﻣﻮﻓﻖ

۴- ﭘﺮﺳﺶﻫﺎیﭘﯿﺶ ازﺳﺎﺧﺖ ﭘﺮﺳﻮﻧﺎ

۵- ﺳﺎﺧﺖ ﭘﺮﺳﻮﻧﺎ

۶- آﯾﺎﺣﺘﻤﺎﺑﻪ ﭘﺮﺳﻮﻧﺎ ﻧﯿﺎز دارﯾﺪ؟

۷- آﯾﺎ ﭘﺮﺳﻮﻧﺎیﻣﺸﺘﺮیﻫﻤﯿﺸﻪﺛﺎﺑﺖﺑﺎﻗﯽﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ؟

۸- آﯾﺎﻫﺮ ﺑﺮﻧﺪﻓﻘﻂﯾﮏ ﭘﺮﺳﻮﻧﺎ دارد؟

۹- ﭘﺮﺳﻮﻧﺎ رویﭼﻪ ﻣﻮاردیﺗﺎﺛﯿﺮ دارد؟


 


ﺑﺨﺶ دﻫﻢ - ۸ ﺳﺎﻋﺖ

راﺑﻂﮐﺎرﺑﺮی



۱- دﯾﺰاﯾﻦﺳﯿﺴﺘﻢ ﭼﯿﺴﺖ؟

۲- آﺷﻨﺎﯾﯽﺑﺎﺳﺎﺧﺖﯾﮏ دﯾﺰاﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ

۳- ﮐﺎﻣﭙﻮﻧﻨﺖ ﻫﺎ

۴- ﻧﺴﺒﺖ ﻃﻼﯾﯽ

۵- ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺧﺎﻟﯽ

۶- اﻧﺘﺨﺎب رﻧﮕﺒﻨﺪی

۷- ﺳﺎﺧﺖ ﻣﻮدﺑﻮرد

۸- ﺳﺎﺧﺖ ﻣﺤﺼﻮل




ﺑﺨﺶ ﯾﺎزدﻫﻢ - ۴ ﺳﺎﻋﺖ

ﻣﺮاﺣﻞﻃﺮاﺣﯽ


 

۱- ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﺸﮑﻞ

۲-ﺟﻤﻊ آوری اﻃﻼﻋﺎت

۳- ﻃﻮﻓﺎنﻓﮑﺮی، آﻧﺎﻟﯿﺰ اﯾﺪه ﻫﺎ

۴- ﭘﯿﺎده ﺳﺎزی راهﺣﻞﻫﺎوﺳﺎﺧﺖﯾﮏ ﻣﺪل

۵-ﺟﻤﻊ آوری ﺑﺎزﺧﻮردﻫﺎ

۶-ﺑﻬﺒﻮد راه ﺣﻞ

۷- ﻃﺮاﺣﯽﻧﻬﺎﯾﯽ ﻣﺤﺼﻮل



ﺑﺨﺶ دوازدﻫﻢ - ۲ ﺳﺎﻋﺖ

ﻓﻠﻮﻫﺎیﻣﺤﺼﻮل

۱- ﺳﻨﺎرﯾﻮ

۲- ﺳﻔﺮ ﻣﺸﺘﺮی

۳- ﺳﻔﺮ ﮐﺎرﺑﺮ

۴- ﺟﺮﯾﺎن ﮐﺎرﺑﺮ


# رابط-کاربری# تجربه-کاربری# طراحی-محصول

اساتید

دیجی‌نکست مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالاست. ما در دیجی‌نکست با هدف خلق و توسعه نوآوری و تکنولوژی، کارآفرینان جوان را در مسیر رسیدن به اهداف و پرورش ایده‌هایشان همراهی می‌کنیم تا با اطمینان و شتاب بیشتری گام بردارند.
تهران- میدان آزادی- کارخانه نوآوری آزادی- سوله دیجی‌نکست
جهت عضویت در خبرنامه دیجی‌نکست، ایمیل خود را ارسال نمایید
© COPYRIGHT 2024 | MADE BY Diginext