معمای محتوا در E-commerce

شروع دوره : 1402/8/04 پایان دوره : 1402/8/12
موضوع : کارآفرینی-تولید محتوا دسته بندی : رقابت نوع دوره : حضوری
اساتید :
سخنرانان :

جلسات

#
1
عنوان
اول
تاریخ
پنج‌شنبه, 04 آبان 1402
توضیحات
• خوش‌آمدگویی و بازدید از کارخانه محتوای دیجی‌کالا
• طرح موضوع و صحبت در مورد خروجی‌های Content IQ دیجی‌کالا
• تیم‌سازی
• انتخاب محصولات برای پیشبرد پروژه توسط تیم‌ها
• ارائه توضیحات ساختار بریف و استراتژی تولید محتوا در E-commerce
• طراحی بریف تولید محتوا توسط تیم‌ها برای پروژه‌‌ی انتخاب‌شده
• آموزش نحوه‌ی ارائه
از ساعت
09:00
تا ساعت
17:00
#
2
عنوان
دوم
تاریخ
جمعه, 05 آبان 1402
توضیحات
• آموزش اصول تولید محتوای متنی، عکاسی، گرافیک دیزاین و فیلم‌برداری در E-commerce توسط منتورها
• تولید محتوای پروژه‌ها توسط تیم‌ها
از ساعت
09:30
تا ساعت
17:00
#
3
عنوان
سوم
تاریخ
جمعه, 12 آبان 1402
توضیحات
• ارائه پروژه‌ها
• اعلام نتایج و اعطای جوایز به برندگان چالش معمای محتوا
• ارائه بازخور به پروژه‌ها
از ساعت
09:00
تا ساعت
12:30

فرض کنید فروشگاهی دارید که روزانه تعداد زیادی بازدیدکننده دارد، ولی حجم فروش آن کم است؛ راهکار شما برای تبدیل بیشتر بازدیدکننده به خریدار چیست؟!



قطعا یکی از دلایل موفقیت و فروش بهتر در فروشگاه‌ آنلاین، چیدمان ویترین آن با نوع و تعداد درستی از محتواست. اینکه ویترین محتواها برای فروش یک محصول به چه شکل باشد، معمایی است که در رویداد معمای محتوا قرار است در مورد آن بحث کنیم.


شرکت‌کننده‌های این رویداد در قدم اول باید با افراد متخصص شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف تولید محتوای متنی، عکاسی، گرافیک دیزاین، فیلم‌بردار و ادیتور تیم‌سازی کنند.


در قدم دوم در کنار آموزش‌های لازم دوستان کارخانه‌ی محتوا، تیم‌ها نحوه‌ی چیدمان ویترین برای پروژه مختص خودشون رو آماده می‌کنن.


در قدم سوم تیم‌های شرکت‌کننده محتواهای لازم رو تولید و ارائه می‌کنن و در نهایت بهترین‌ها برندگان این دوره می‌شن و جوایز نقدی دریافت می‌کنند. به این صورت که برای تیم اول 10، تیم دوم 7 و تیم سوم 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


البته جوایز نقدی بخش کوچکی از دستاوردهای این دوره یا رقابت آموزشی-عملی است؛ قرارگیری در شبکه دیجی‌کالا و تجربه‌ی متفاوت تولید محتوا در ،E-commerce از اهداف مهم‌تری است که در این رقابت دنبال می‌شود.


برای شرکت‌کنندگان محترم گواهی حضور در رویداد معمای محتوای دیجی‌کالا اهدا می‌شود.


مخاطبان


·       بازاریابان محتوایی

·       تولیدکنندگان محتوای متنی

·       کپی‌‌رایترها

·       گرافیک دیزاینرها

·       عکاس‌ها

. فیلم‌بردارها

·       ادیتورها


محل برگزاری


کارخانه‌ی محتوای دیجی‌کالا-شهرک دانش

# تولید-محتوا

اساتید

منتور‌ها

دیجی‌نکست مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالاست. ما در دیجی‌نکست با هدف خلق و توسعه نوآوری و تکنولوژی، کارآفرینان جوان را در مسیر رسیدن به اهداف و پرورش ایده‌هایشان همراهی می‌کنیم تا با اطمینان و شتاب بیشتری گام بردارند.
تهران- میدان آزادی- کارخانه نوآوری آزادی- سوله دیجی‌نکست
جهت عضویت در خبرنامه دیجی‌نکست، ایمیل خود را ارسال نمایید
© COPYRIGHT 2024 | MADE BY Diginext