
این دوره با هدف ایجاد بستری برای توانمندسازی دانشآموزان و دانشجویان مستعد برای بار دوم از ۲۲ مرداد به صورت حضوری در سوله دیجینکست برگزار میشود.
در زیرو تو هیرو افراد پس از انجام تسک ارسالی و تایید نهایی در دو نقش طراح محصول و توسعهدهنده وارد این بوتکمپ میشوند و طی 4 الی 6 هفته برنامههایی چون کارهای تیمی، بازیهای تعاملی، ورکشاپهای آموزشی و پروژه خواهند داشت. در پایان، افراد و تیمهای برتر امکان ورود به کمپهای استارتاپی، تیمهای استارتاپی فعال در دیجینکست یا ورود به فرآیند مصاحبه در گروه دیجیکالا را خواهند داشت.
اگر قصد دارید به عنوان یک طراح محصول وارد زیرو تو هیرو شوید باید یک وایرفریم از یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید. وایرفریم، که به عنوان طرح اولیه نیز شناخته میشود، یک راهنمای تصویری است که اسکلت و چارچوب کلی یک وبسایت را نمایش میدهد. وایرفریمها با هدف یافتن بهترین چینش برای عناصر و المانهای موجود در طرح نهایی ایجاد میشوند و باید خلاقانه و با بالاترین امکان رسیدن به اهداف تجاری نهایی، طراحی شده باشند؛ بنابراین بخش بسیار مهمی از فرایند طراحی محصول را تشکیل میدهند. برای آشنایی بیشتر با وایرفریم می توانید از لینک زیر مثالهایی از آن را مشاهده کنید.
مشاهده مثال هااگر قصد دارید به عنوان یک توسعهدهنده وارد زیرو تو هیرو شوید باید تسک مربوطه را با زبان برنامهنویسی اسکرچ ارسال کنید. برای آشنایی بیشتر با اسکرچ می توانید از لینک های زیر، محتوای آموزشی را مطالعه کنید.
مشاهده محتوای آموزشی