آرمو، پلتفرم جامع واقعیت افزوده مبتنی بر وب

وبلاگ
تیم روابط عمومی دیجی‌نکست
2644

حتما تا به حال برای شما هم پیش‌ آمده‌است که از خرید آنلاین محصولی پشیمان شده‌باشید. لباس، دکوراسیون منزل و یا جواهرات و سایر مواردی که بعد از خرید متوجه شدید مناسب شما نبوده‌اند. شاید اگر امکان آزمودن آن را داشتیم شرایط تغییر می‌کرد.

تصور کنید قبل از خرید بتوانید سفارش خود را در فضایی که در نظر دارید ببینید و آزمایش کنید. استارتاپ آرمو، پلتفرمی در حوزه واقعیت افزوده ایجاد کرده است که این امکان را به شما می‌دهد. 

تیم خلاق و هدفمند آرمو یکی از تیم‌های پورتفولیو دیجی‌نکست هستند که در تیرماه سال 1401 از طریق کمپ استارتاپی تابستان به دیجی‌نکست ملحق شده و در فرایند شتابدهی قرار گرفتند. 

در این گفتگو با آرزو زمانی، هم‌بنیان‌گذار استارتاپ آرمو همراه شدیم تا از تجربه این تیم در شکل‌دهی استارتاپ و چالش‌ها و روند موفقیت‌شان در این مسیر بپرسیم. 


در مورد ایده آرمو برایمان بگویید، آرمو از کجا شروع شد؟

آرمو از درخواست یک شرکت برای طراحی یک اپلیکیشن مبتنی بر واقعیت افزوده شروع شد. ما درخواست اولیه این شرکت را بررسی کردیم و موضوع برایمان جذاب بود. بعد از اولین تحقیقات متوجه شدیم که این موضوع قابلیت توسعه و تبدیل‌شدن به یک استارتاپ را دارد. اندکی بعد و با مشورت با افراد متخصص در این عرصه، داستان آرمو شروع شد. 


تیم آرمو چطور شکل گرفت؟

من آرزو هستم و با برادرم آرش همیشه در یک تیم بودیم، اما آشنایی ما با محمدرضا از طریق توییتر و ارتباط آنلاین صورت گرفت. تقریبا 4 ماه از این ارتباط گذشته بود که ایده آرمو مطرح شد و نظر هر سه نفر ما برای شروع این مسیر مثبت بود. البته دو نفر دیگر هم ابتدای کار در تیم بودند که بعد از مدت کوتاهی تصمیم به عدم همکاری گرفته شد. و حالا هم سام و مینا نزدیک به 7 ماه هست که به تیم ما اضافه شدند. 



در چه تاریخی و چطور به دیجی‌نکست آمدید؟

در تیرماه 1401 برای کمپ تابستان دیجی‌نکست ثبت‌نام کردیم و بعد از مصاحبه‌ها و آزمون‌های ورودی پذیرفته شدیم. بعد از گذراندن دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کمپ و تاییدیه اولیه تیم و ایده، ما وارد فرآیندهای شتابدهی کمپ استارتاپی دیجی‌نکست شدیم. 



درحال حاضر در چه مرحله‌ای از مسیر هستید و به چه سمتی حرکت می‌کنید؟ 

درحال حاضر از نظر توسعه محصول پیشرفت خوبی داشتیم، تعدادی پذیرنده اولیه (early adopter) داشتیم و از محصول استقبال خوبی داشتند. اکنون به موازات توسعه و بهبود محصول، در حال مذاکره با مشتریان بالقوه هستیم که بتوانیم به صورت جدی وارد بازار شویم. 



صنعت و حوزه فعالیت شما چیست؟

خدمات ما کاربردهای گسترده‌ای دارد و می‌تواند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد، از جمله دکوراسیون و لوازم منزل، مد و پوشاک، جواهرات، آرایشی و زیبایی و … 



تکنولوژی در این صنعت چه نقشی ایفا می‌کند؟

 ما در اصل ارائه‌دهنده تکنولوژی (technology provider) هستیم و تکنولوژی را برای صنعت‌گران صنایع مختلف فراهم می‌کنیم. 





نقش استارتاپ شما در این صنعت چیست و چه هدفی را دنبال می‌کند؟

خدمات آرمو به نوعی مکمل فروش آنلاین محسوب می‌شود. ما به سایر استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های تولیدی کمک می‌کنیم تا بتوانند تجربه خرید بهتری به مشتری‌هایشان بدهند. همچنین با استفاده از خدمات ما می‌توانند نرخ تعامل مشتری را افزایش و نرخ مرجوعی را کاهش دهند. 



مشتری‌های شما بیشتر چه کسانی هستند؟

همان‌طور که گفته شد، خدمات ما در طیف وسیعی از صنایع می‌تواند کاربرد داشته باشد. اما مشتریان ما در واقع کسب‌وکارهای فعالی در حوزه تجارت الکترونیک هستند که در صنایع ذکر شده مشغول به کار هستند. خدمات ما باعث می‌شود این افراد بتوانند تجربه خرید جذاب‌تر و بهتری را به مشتریان خودشان ارائه بدهند. 

# هوش مصنوعی# استارتاپ# تکنولوژی
دیجی‌نکست مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالاست. ما در دیجی‌نکست با هدف خلق و توسعه نوآوری و تکنولوژی، کارآفرینان جوان را در مسیر رسیدن به اهداف و پرورش ایده‌هایشان همراهی می‌کنیم تا با اطمینان و شتاب بیشتری گام بردارند.
تهران- میدان آزادی- کارخانه نوآوری آزادی- سوله دیجی‌نکست
جهت عضویت در خبرنامه دیجی‌نکست، ایمیل خود را ارسال نمایید
© COPYRIGHT 2024 | MADE BY Diginext