دیدگاهها و نظراتتان را بنویسید
هیچ نظری ثبت نشده است.
مطالب مرتبط
راهنمای مصاحبه با مشتری برای استارتاپها: چگونه نیاز واقعی مشتری را کشف کنیم؟
راهنمای مصاحبه با مشتری برای استارتاپها: با بررسی نکات کاربردی، اشتباهات رایج و پرسشهای کلیدی، روشهای موثر کشف نیاز واقعی مشتریان و توسعه محصولات موفق را بیاموزید.
اختتامیه هکتون سرویس فروشندگان دیجی کالا
اختتامیه هکتون سرویس فروشندگان دیجیکالا بعد از راهیابی 24 تیم به مرحله حضوری و با معرفی 10 تیم منتخب برای سرمایهگذاری، دو تیم برتر از دید منتورها و سه تیم برنده برگزار شد.
راهنمای قدم به قدم اعتبارسنجی ایده استارتاپی برای بنیانگذاران
راهنمای قدمبهقدم اعتبارسنجی ایده استارتاپی برای بنیانگذاران: از تعریف ایده و شناسایی مشکلات مشتری تا مصاحبههای اولیه و تحقیق بازار.