دیدگاهها و نظراتتان را بنویسید
هیچ نظری ثبت نشده است.
مطالب مرتبط
چتباتهایی که خودشان سر صحبت را باز میکنند: گامی تازه از متا برای تعامل بیشتر با کاربران
شرکت متا، مالک پلتفرمهایی مانند واتسپ، اینستاگرام و فیسبوک، در حال آزمایش قابلیت جدیدی در حوزه هوش مصنوعی است که ممکن است شیوه تعامل کاربران با چتباتها را متحول کند؛ باتهایی که خودشان آغازگر گفتوگو هستند.
راهنمای مصاحبه با مشتری برای استارتاپها: چگونه نیاز واقعی مشتری را کشف کنیم؟
راهنمای مصاحبه با مشتری برای استارتاپها: با بررسی نکات کاربردی، اشتباهات رایج و پرسشهای کلیدی، روشهای موثر کشف نیاز واقعی مشتریان و توسعه محصولات موفق را بیاموزید.
راهنمای قدم به قدم اعتبارسنجی ایده استارتاپی برای بنیانگذاران
راهنمای قدمبهقدم اعتبارسنجی ایده استارتاپی برای بنیانگذاران: از تعریف ایده و شناسایی مشکلات مشتری تا مصاحبههای اولیه و تحقیق بازار.